wtorek, 29 września 2015

"Real talk, real life, good luck, goodnight with a smile, that's my home"

Hejo!

     No więc tak...na początek mam kilka informacji, o których z moją sklerozą zapomnę i może od razu przejdę do sedna: 
po 1) posty będą dodawane regularnie (codziennie, ze względu na goal) jeśli w ogóle pojawią się osoby zainteresowane czytaniem moich wypocin
po 2)  zapomniałam (SKLEROZA TAJM)
     Dzisiaj chciałam opowiedzieć trochę o muzyce. Pomijając fakt, iż wyję jak foka wyrzucona na brzeg (nie wiem czy to porównanie jest dobre, biorąc pod uwagę moją miłość do wszystkich zwierzątek) to uważam, że muzyka jest jedną z najlepszych rzeczy na tym świecie. Chyba nie znam osoby, która jej nie lubi. Tak raczej się nie da...Muzyki słucha niemalże każdy. Podczas odrabiania lekcji, jazdy autobusem, bądź przed snem. Wszędzie. Ja raczej preferuję muzykę klasyczną albo pop. Yiruma, Giovanni Allevi, Ed Sheeran, One Direction, Coldplay itp. Co nie znaczy, iż się ograniczam. Jest wiele piosenek metalowych, rockowych czy chociażby rapowych, które naprawdę lubię. Poza tym to strasznie chciałabym się nauczyć grać na pianinie albo chociażby keyboardzie, ale na razie nie wiem czy to wyjdzie. Mam szesnaście lat i mówią, że na naukę nigdy nie jest za późno to jednak ciężko by mi było coś osiągnąć w tej dziedzinie. Mimo wszystko, dla czystej przyjemności to jak najbardziej jestem za. 
spóźnione po 2) byłabym niezmiernie zadowolona gdybyście wysyłali mi Wasze ulubione piosenki i nie tylko

po (właściwie też spóźnione) 3) :
 twitter: @1Directionerka1
tumblr: all-birds-still-sing-for-you.tumblr.com (niedługo prawdopodobnie utworzę nowe konto i dam znać)
poczta: happynarwhal99@gmail.com

po 4 (również spóźnione)) Pomyślałam, że moglibyśmy wzajemnie wysyłać sobie jakieś kartki, bądź drobne upominki na Gwiazdkę, Wielkanoc, a nawet Halloween. Myślę, iż jest to w porządku pomysł, bo każdy będzie miał okazję coś dostać ode mnie. Więc podawajcie adresy! Jeśli nie chcecie podawać tutaj to wysyłajcie na email powyżej. Ja za jakiś czas prawdopodobnie moim też się podzielę.
     Wracając już do muzyki to chciałabym powiedzieć, że zapewne wiele osób ma piosenki, które coś dla nich znaczą, coś jak takie tatuaże tylko oddziałujące na słuch. Ja sama takich posiadam mnóstwo, np. Manowar-Blood Brothers* lub One Direction-Little Things**. Ta pierwsza zupełnie nie należy do gatunku muzycznego przeze mnie preferowanego, jednakże sam tekst i jego znaczenie dla mnie sprawia, że po prostu to jest coś, czego mogłabym słuchać codziennie.
*  Manowar-Blood Brothers
** One Direction-Little Things

Poza tym, jest też jedna piosenka, której od początku roku szkolnego słucham codziennie i będę to robiła przez cały rok. Tak sobie postanowiłam. Jest świetna i umila mi czas do wakacji haha, chodzi tutaj o Yirumę-River Flows In You. Jest to sama muzyka, ale myślę, iż spodoba się każdemu. Jeśli Wy także posiadacie takie piosenki to podeślijcie mi, proszę. 
To chyba tyle dzisiaj, jeśli się spodobało i chcielibyście więcej postów o jakiejkolwiek muzyce to klikamy +1:)
Buziaki w pysiaki!  







song: Ed Sheeran - I Will Take You Home

quote: "Ta melodia zaprowadzi Cię prosto do domu" - Linkin Park "Messenger"
quote2: "Nie zwlekaj ze szczęściem" - Demi Lovato
goal: Szczęście może przyjść jutro, ale nie polegaj na tym. Wejdź już dziś, w tej chwili, na drogę do szczęścia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz